måndag 3 maj 2010

Min son

Idag ägnar jag dagen till min son, han fyller 16 år. Han föddes med ett leende och oavsett tid på dygnet hade han alltid ett leende på sina läppar. Han är en blyg person som är rättvis och hedersam, en klädsnobb och musikälskare. Han är nog den ende jag känner som kan sova så länge och somna om så fort :) vilket kan ställa till med problem ibland. Han är ambitiös och målinriktad om det är något han finner intressant, trivs nog allra bäst med gitarren eller kameran i sin hand. Han är omtänksam och vänlig och jag är stolt över att vara Alexanders
mamma. Han förgyller min dag, och jag älskar honom för att han är han.

Bjudet på ett citat av, Joseph Joubert " Barn har mera nytta av förebilder än av kritiker."
Grattis på din 16 års dag grabben


Konsert foto taget av Alex.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar