onsdag 26 maj 2010

Datorlös

Kan tryggt erkänna att jag har lite abstinens efter min dator, i den har jag allt som jag behöver och utan den känner jag men.....naken, rädd och exposed..... just kidding. Men vi har en snäll gránne som jobbar som IT ansvarig för landstinget, och han har haft min dator sedan i går eftermiddag. I morse berättade han att jag får den tillbaka i eftermiddag, snacka om bra granne. Jag har lite ångest för jag vet inte vad som har gått att rädda eller inte, men huvudsaken är att jag får min burk tillbaka. Idag skall jag även iväg och köpa säng till jobbet, eftersom vi har journätter måste vi ha en skön säng att sova i. Efter det skall jag iväg och få information om kvällsbestyren runt vår brukare, innan det måste jag åka en omväg för att hämta utställningsrosetterna. Vi har nämligen fått utlämningsställe i Brunskog vilket ligger 2 mil åt fel håll, för mej. Skulle ha behövt att klippt mej men det hinner jag tyvärr inte fixa innan jag skall åka, får prioritera att hinna duscha hundarna och frissera dom istället. Men jag skall köpa mej en burk hårfärg, en liten nödlösning för bedrövligt hår :)


Nej nu blir jag datorlös fram till eftermiddag. Ha en nödlöst onsdag, bjuder på ett citat av Platon " Nöden är uppfinningarnas moder."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar