torsdag 27 maj 2010

Uppdatera

Idag blir det en kvällsblogg, vaknade med ett härligt migränanfall. Har varit lite mycket nu, och jag har slarvat med sömnen. Men skulle iväg på möte med nya jobbet, på vägen hem var jag illa tvungen att ta in en migräntablett, då är det illa. När jag väl var hemma slängde jag mej på soffan och sov lite, nu är huvudvärken i schack.
Får innerligt hoppas att jag inte får ett långvarigt anfall då blir inte helgen rolig!!! Ja ja inget att bekymmra sig för nu, det som står på schemat denna kväll är badning av Akira och Buffy, trimmning av Akira färgning av mitt hår. Vilken tur att dygnet har 24 timmar :) Men men det jag inte hinner hinner jag inte, har under eftermiddagen sorterat rosetter och lagt i ordning så det blir lättarbetat på söndag. Har fixat lotteriringar nu får vi hoppas att alla köper många lotter eftersom vi har super fina priser.
Just de vet ni vad jag skall ha på släp upp till Orsa? Jo en avloppstank, gubben åker nämligen vidare från Orsa till Messlingen. Han skall vara där i två veckor och försöka göra klart så mycket som möjligt, vilket innebär att vi kommer till hösten ha en riktig toalett :)

Nej nu skall jag ta första hund till rakning, ha en rakad torsdag bjuder på ett citat av Ralph Waldo Emerson " Alla handlingars förfäder är en tanke. "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar