måndag 17 maj 2010

Aktiv

Ja det har jag varit denna morgon, först köra barnen till bussen vid sju, hem och ut med hundarna ge dom mat äta själv sedan har jag suttit och fixat med PM till SGSK utställning. Men nu är det skickat och kommer även upp på klubbens hemsida. Skönt att få allt sånt gjort, senare idag skall jag iväg och hämta rosett kartongen och göra en kompletterings beställning. Denna vecka är mer än fullbokad, jag skall på två anställningsintervjuer vaccinera hundarna "andra rabies vacc." sedan skall jag också hinna med en resa upp till Valbo "Gävle" för att hämta hem Heitur. Och jag måste fixa med stängsel till hästarna. Skall även köra apport med Akira, hon apporterar super bra ända tills det är fågel hon skall hämta. Vet inte vad som är problemet men hon reagerar så märkligt när hon måste ta fågeln, precis som om hon vore rädd. Ja ja jag skall utrustad med godsaker försöka få henne att tycka fågel är det roligaste som finns även döda som skall hämtas :)
Vill passa på att gratulera vår familj/vänner i väster på nationaldagen idag. Hoppas dagen blir fylld med glädje och festligheter.

Ha en glädjefylld måndag, bjuder på ett citat av Francis de Voltaire " Patriotism är en blandning av egenkärlek och fördomar."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar