tisdag 25 maj 2010

Närmar sig

Nu går det fort, på söndag får vi se om jag fixar mina åtaganden som komissarie. Ja ja jag kan inte göra mer än det bästa jag kan med de förutsättningar jag har :)

Idag skall jag åka och träffa en sjukgymnast, jag skall få ett träningsprogram för min armbåge. Därefters åker jag till Masterpets ägare/grundare för att trycka lite program, samt ha en massa trevligt hundprat :)
I morgon är det dags för jobb igen, vilket är välbehövligt. En inkomst är aldrig fel, och en sysselsättning är ännu bättre. Låter säkert konstigt men jag får mer gjort om jag har fullt upp, jobbar bäst under press....och är en notorisk sökare av nya utmaningar. Det som jag inte hunnit med än är Ögn, men jag har inget dåligt samvete för det hon och Heitur börjar lära känna varandra och jag tror det är skönt för dom att bara gå och mys ihop sig. Jag är super nöjd med dem båda och de är ju som sagt skitsnygga ihop ;)
Nu skall jag gå och duscha mej varm, är nog på väg och få en baskilusk min hals mår inte så bra just nu :(


Ha en snygg tisdag, bjuder på ett citat av Woodrow Wilson " Jag använder inte bara den hjärna jag har utan också alla jag kan låna."

2 kommentarer:

  1. Klart du fixar utställningen! Och du.. hur vore det med ett foto på dina snyggingar i hagen!!! Jag väntar:-))

    SvaraRadera
  2. Det kommer, men idag regnar det och då är de inte så snygga att fota :)Jag ser faktiskt fram emot söndagen, skall bli skönt att det är över och få ett kvitto på om det blev bra eller inte... :)

    SvaraRadera