lördag 15 maj 2010

Skolprojekt

Mina sådana projekt är avslutade för lääänge sen. Men min son och två av hans kompisar hade kommit på idén om att fotografera på ett uppträdande. Sagt och gjort de kollade in och fick köpa biljetter för ett kampanjpris i tisdags, på torsdag kväll lade arrangören ut att det var 18 år och då satt vi helt plötsligt med 3 biljetter och 3 underåriga utan skolprojekt. Men skam den som ger sig, ringde och pratade med arrangör och de var tillmötesgående De tog t.o.m kontakt med bandet så det tre slapp fota i smyg, de enda var att de fick ta med sig en förmyndare vilken tur att dottern var hemma. Klockan två i natt plockade jag upp ungdomarna och runt tre kom jag i säng, idag skall inte jag ge mej på några större tanke nötter.
Igår var sista dagen för anmälan till utställningen, det kan hända att det kommer någon eftersläntrare men vi har ca 50 hundar anmälda och det är kul ca 40 är gordonsetter. Nu måste jag fixa en bestyrelse och det är inte det lättaste, för de får inte äga, ställa eller på något annat sätt kunna vara jäviga men det löster sig säkert :)


Ha en lösningsfocuserad lördag, bjuder på ett citat av Albert Einstein " När lösningen är enkel svarar Gud."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar