fredag 7 maj 2010

Gôtt

Nu har det börjat komma lite fler anmälningar, och jag måste säga att jag gillar verkligen programmet. Men det har ju inte krånglat för mej ännu, jag räknar starkt med att de sista flämtande minuterna av deadline kommer svetten och irritationen vara på topp :) Känner att jag har ett gott stöd från styrelsen och övriga, alla är hjälpsamma och vill verkligen att det skall bli bra. Det som är svårt är och veta vad jag skall fråga om eftersom jag inte vet allt runt omkring, som tur är har jag lagt ut linor både här och där så jag har alltid någon som jag kan ringa om/när det krisar ihop sig. Och igår fick jag ett super bra samtal från utställningsansvariga, hon håller på och skall sammanställa det som behövs beställas/förnyas.

Fick också reda på att jag skall hålla i ett lotteri, så om någon läser bloggen och gärna vill sponsra med pris tas det tacksamt emot. Allt är välkommet litet som stort.

Ha en välkommen fredag, bjuder på ett citat av Albert Einstein " Enda anledningen till att tiden finns, är för att allt inte skall ske på en gång."

2 kommentarer:

  1. Så bra Helene!! Du vet att jag finns också:-)) Lägger ut en blänkare på bloggen om anmälan till middagen.. har bara typ 8!!!! Vi måste minst vara 30 annars blir det korvmojjen... vi höres! KRAM

    SvaraRadera
  2. du skall se att allt sker nästa vecka, om inte får vi ha knytkalas i stugorna :)

    SvaraRadera