onsdag 19 maj 2010

Världen ler just nu.

Har en så otroligt positiv känsla i kroppen, och med tanke på min vikt är det ingen liten känsla haha...

Jag har just nu väldigt mycket runt mej, jag skall helst vara på tre olika platser samtidigt och göra 15 olika saker ovan på det. Men jag mår som bäst i organiseratkaos, för då kommer HELA min potensial till bruk. Men jag kan meddela att jag nu har fått två arbetserbjudanden, det värsta är att jag är lika sugen på båda. Så tyvärr är det lönen och anställningstryggheten som kommer fälla avgörandet.
Vilken utmaning det kommer bli, och så skönt att få arbeta :)

Nej nu skall jag in i duschen för att sedan packa och äta lunch koppla transporten börja min resa mot Valbo för ett uppehåll i Bolänge hos gulliga Jane och familj :)


Ja en kaotisk onsdag, bjuder på ett citat av Henry Brooks Adams " Kaos föder ofta liv, medan ordning föder vanor."




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar