tisdag 18 maj 2010

Tror inte mina ögon

Vaknar och tittar ut SOL, börjar fundera på om jag fortfarande sover! Kan inte vara möjligt att det finns möjlighet för en dag utan regn och grått. Min man som just nu befinner sig i Sandviken meddelade igår att de hade knall sol och sommarvärme, här har det inte varit en dag som jag kunnat gå i T-shirt. Men idag ser det ut som om jag skall få min första T-shirt dag för i år.
Mina tre tjejer skall idag få sin andra rabiesspruta, sedan är det en lång väntan innan vi kan ta blodprov. Jag skall besöka en ev. ny arbetsplats, men innan dess hinner jag njuta lite av solen. Har nog universums vitaste ben som verkligen är för omgivningens skull i behov av solljus :) Tyvärr tillhör jag även skaran som inte orkar ligga och steka, 5 minuter sen är jag uttråkad.

Det tråkiga är att den blå himmel jag hade vid sju har blivit en vit molnig himmel som inte längre släpper igenom solen, jaja blir nog bättre om en liten stund.


Ha en molnfri tisdag, bjuder på ett citat av W. Edward Deming " Det räcker inte att göra ditt bästa; du måste veta vad du skall göra, och sen göra ditt bästa."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar