tisdag 11 maj 2010

Tre år

Har tagit mej tre år att komma på hur jag stänger av muspad, och varför har det tagit så lång tid. Jo jag har inte använd ögonen, men det är inte de värsta fick förra vecka se ett grönt ljus på skärmens ram efter tre år har jag nu sett att jag har en webkamera på min dator. Och eftersom det lyste en grön lampa började jag leta efter ett sätt att stänga den, då hittade jag även funktionen för att stänga muspad. Vad jag skall göra med denna upptäckt är stänga muspad, fortsätta att inte använda webcam.

Nej idag ser det ut att bli ett riktigt bra väder, jag fundrar på om jag skulle passa på att inviga min klippmaskin och få av Max nått kilo päls.

Ha en pälsfri tisdag, bjuder på ett citat av Michel de Montaigne " Det krävs alltid en viss grad av insikt för att erkänna att man ingenting vet."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar