måndag 10 maj 2010

Väntar....

Jag sitter och väntar på leverans av hundmat, beställde i början av förra veckan. Men det är ju absolut ingen nyhet att fraktbolaget slarvar, de gör vad som helst för att slippa köra ut fast att de faktiskt får betalt för det. Och om dom tror att de kommer undan kan de bara glömma det, har hänt att de fått kört en extra tur eftersom jag har bekräftelse på att varorna finns på plats bara det att de har " missat " få med. Och när det gäller hundmat är det inte så att jag beställer en 15 kg säck utan 8-10 st och det tar man inte under armen och går. Känner mej väldigt låst när jag inte får något besked om när det kommer, kan ju inte sticka i väg för jag måste ju skriva på lappen. Så nu sitter jag här och är rastlös pga något jag inte kan påverka, såg en lastbil som hade väldigt bråttom iväg förut skulle inte förvåna mej om lasten ligger kvar i Karlstad eller Arvika....Usch va trött jag blir på slarviga fraktbolag, som jobbar i snigelfart.


Ha en oslarvig eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar