måndag 10 maj 2010

Kylig morgon

Fast jag blir fortfarande varm inombords när jag tänker på gårdagen och de fantastiska ungdomarna, och det otroliga arrangemang runt omkring dessa underbara begåvningar. Alla var bra på sitt sätt men jag vore inte ärlig om jag inte hade några favoriter :) Självklar har jag högst på min lista mina egna, men det var en kille Michael från Kristinehamn som beatboxa helt outstanding, en annan kille Philip från Filipstad som hade skrivit en egen låt det var värsta förfestlåten med humor och glimten i ögat, ett hårdrocks band från Eda Chemisty som levererade bästa rocken med ett super bra bas solo.
Ha en favorit måndag, bjuder på ett citat av Valéry Larbaud " Att inte finna någonting löjligt är tecknet på fulländad intelligens."
Bilder från mina favoriter. För mer bilder >>>>>





1 kommentar:

  1. Härligt att ha en varm känsla, det kan ju behövas i dessa kalla dagar:-)) VARM KRAM TILL DIG!

    SvaraRadera