torsdag 6 maj 2010

Återkommande

Ja något som är återkommande är stress, just nu har jag en stress som jag absolut inte kan påverka. Jag antagit ett uppdrag för klubben som kommissarie för vår årliga utställning mm. Vi har i klubben en tjej som är utställningsansvarig och som har all kunskap och rosetter mm. hos sig. Nästa vecka är sista anmälningsdag, och jag vet fortfarande inte vad, hur, antal eller när jag senast måste göra olika beställningar innan D-dagen. Detta är stress, för om det blir strul är det jag som står som ansvarig inte någon som inte är på plats. Men men det löser sig säkert, jag hoppas innerligt att vi åtminstone får fint väder. Men nu får jag bara luta mej tillbaka och rulla tummar tills jag får besked om det jag behöver veta.


Ha en rullande torsdag, bjuder på ett citat av M.L. " Att vänta är värre än att veta. Sorg renar hjärtat, ovisshet söndrar själen."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar