tisdag 4 maj 2010

Märkligt dag....

Idag har det varit en besynnelig dag, nu börjar den sakta lida mot sitt slut tack o lov. Har varit en sväng till Karlstad och träffat en ortoped, jag har både golf och tennisarmbåge. Han ville ge cortison men jag avstod, har provat det tidigare och det har en väldigt liten om ingen effekt på mej så istället skall jag åka och träna i Karlstad.

När jag kom hem åt jag lite mat för att sedan skynda ut med Buffy på en promenad innan jag skulle hämta grabben, vilket jag inte hann han fick skjuts av grannen.

Men en liten chock fick jag ialla fall, de har haft avslutningsfotografering för årskurs nio.

Och självklart skall de då klä ut sig och göra spex, så spexig blev han inte men väldigt lik...Nu fick jag inte en bild med hela utstyrseln med röd slips och kavaj som orginalet, men visst finns det likheter :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar