måndag 20 december 2010

Julklappar inpackningsdag

Är hängig, har feber och mår urk...Typiskt jul , denna tradition hade jag gärna sluppit. Men inte då 9 av 10 jular har jag flunsa, det värsta är att jag har jobbhelg denna julen. Men det har jag iofs även haft de sista 10 åren också.

Idag skall jag ägna tid till att packa in lite julklappar, vill ni veta hur det har gått med mina julstjärnor? Av 4 lever 1, och den är fin så då vet jag statestiken till nästa år. Jag måste köpa in 16 st för att kunna ha 4 som lever fram till jul. Det blir dyra blommor det!

Snö har vi fått en hel del av också, nu är det snart så det är skoter före.

Jag har äntligen fått hem mitt nya hemsida program Dreamweaver CS5, så jag kommer mellan jul och nyår börja bygga på en ny hemsida. Det skall bli så spännande att få jobba i ett nytt"mordernare"program än mitt gamla frontpage. Vet att det finns fina webbaserade sidor man kan betala en summa för per månad och få välja på massor av olika designer, men jag tycker det är så roligt att sitta och laborera fram något från mitt eget huvud :) Är mycket nöjd över min nuvarande sida, men förändring/förnyelse är aldrig fel. Så med andra ord kommer det inte bli fler uppdateringar på hemsidan som det ser ut per idag.

Nu skall jag trassla in mej bland julpapper och snören samt massor av tejp.

Ha en trasslig måndag, bjuder på ett citat av Andy Warhol " Det sägs att tiden förändrar saker, men man måste faktiskt ändra dem själv."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar