torsdag 30 december 2010

Datorfri dag

Nu är vi på väg för att kolla pjäxor, vi åker över gränsen jag inbillar mej att de har större utbud där. De pjäxor jag sett här hemma är samma som jag har, och jag får tillräckligt ont i fötterna av dom så jag behöver inte ett par till. När vi ändå är på väg tänkte vi även lägga in lite besök hos andra. Skall bli spännande att på se barnbarnen, och även att få träffa Stegg och Storm, far och son.
Hemside projektet får ligga vilande idag, vi får väl se hur det blir när jag kommer hem. Blir lite autistisk när jag håller på med något och det inte blir klart och krånglar jag kan inte sluta....Men nu verkar det som att en gammalvän har en lösning, vi får väl se hur det går.

Ha en lösnings torsdag, bjuder på ett citat av Douglas Willian Jerrold " Bekymmer är som små barn, ju mer amn puysslar om dem desto bättre trivs de."

1 kommentar:

  1. Skönt att ta en paus =) Kan ju vara behövligt.... jag vet.. man blir galen när det inte går som man har tänkt.... hoppas ni hittar pjäxor!

    SvaraRadera