lördag 25 december 2010

Juldagen

Har kommit med solsken, gårdagen förlöpte mycket väl. Tilltrots för flunsa och feber höll jag mej på benen, under hela dagen och sent ut på kvällen. Har sovit som ett barn under natten och känner mej utvilad, helt underbart! Idag skall jag tillbaka på jobbet och då landar passet på 25 timmar, men det skall gå bra. Jag har ju preparerat kroppen duktigt med diverse flunsa cocktails, och det börjar sakta ge resultat.

Nu har även Akira kommit i löp, och det är väldigt skönt få då är det överstökat inför den kommande tävlingssäsongen. Och nu kan planerna inför nästa höst smidas ;) I motgång föds medgång :) det är något jag tror på.

Är också så glad över att jag varit så otroligt snäll under året att jag fått så fin fina julklappar, har fått mycket fina inredningsdetaljer till stugan. Eftersom jag känner så mycket kärlek dit har jag valt att den genomgående färgen i detaljerna är i hjärtats färg. Sedan fick jag en underbar gåva av min gubbe, jag är övertygad om att han fick lite hjälp på vägen. Vad han inte visste var att jag i tysthet suktat efter den ;) Mina barn tycker antagligen att jag skött jobbet som morsa bra under året, jag fick av sonen hundporträtt inramade och av dottern presentkort på en inredningsbutik....Kan man vara mer lycklig än att ha en familj som värdesätter och uppskattar en så.

Bjuder på en bild på gåvan som kommer att pryda en vägg i stugan. Bilden är lånad från Glavarishundvårds blogg och ett citat av George Sand "Det finns bara en lycka i detta livet, att älska och att bli älskad."



1 kommentar:

  1. Weeeee så skoj att du blev glad över pläden !!! Jag älskar verkligen den, och jag garanterar att den kommer göra sig fin i er stuga :-)) Hoppas vi får komma och beskåda snart!

    SvaraRadera