onsdag 29 december 2010

Sliter mitt hår....

1001 gånger har datorn varit på väg ut genom fönstret idag. Blir tokig när det klatrer :( har avreagerat mej med att noppa klippa putsa hundar, absolut inte nån utställningsputs utan skulle vilja säga skamklippning. Här skall inga snöbollar hänga och slänga i onödan, öron och skalp är däremot putsade och fina.

Men vad skall och hur skall jag bära mej åt för att få ordning på hemside eländet. För er som går in och tittar ha gärna överseende, den fungerar INTE och jag behöver inte heller få påpekande om det.

I morgon skall vi ta en tur och jag skall kolla in nya pjäxor, sedan skall vi även besöka Eya's barnbarn och ev. Akiras far och bror.
Så nu är det sängen som hägrar efter ytterligare en dag framför detta elände till dator. Tur att vi har så fruktansvärt kallt annars hade jag haft mer dåligt samvete.
Ha en god natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar