onsdag 29 december 2010

Allt eller inget

Det är tydligen min melodi, fast är det smart?!? Nja, men ibland är det skönt att göra mycket samtidigt särskilt när det är nått som blir en avkoppling till det andra, kryptiskt? Lite! Men jag håller på med min hemsida, och det snurrar i 110 av koder hit och dit. Min avkopplande syssla är inte så avkopplande men jag håller på att trimma hundar också, har nog för tillfället de mest luvrviga och ovårdade GS i hus. Max är den som är helt klar han kör jag med maskin, Buffy är inte så mycket att göra med mer än tassar, Eya har jag börjat noppa på huvudet och jag ser nästan ingen ände. Men som sagt de kommer bli fina till nyår, då de kommer sitta på första parkett när vi smäller fyrverkerier :) Mina hundar är inte rädda. Det tycker mest att det är konstigt och känner sig lurade över att det inte faller ner nån fågel.
Nu får jag ta och sätta lite fart igen, bråda tider för en snickare och frisör.
Ha en stillsam onsdag,m bjuder på ett citat av Camille Goemans " Den som vill mycket är rikare än han tror."

2 kommentarer:

  1. Helene, du har INTE sveriges mest ovårdade GS, ett tag till är det jag som har det, ska försöka göra åtminstonde hälften av min flock nyårsfin :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det börja liknat något, nu kan jag iaf se att Eya har ögon...Phu vad träningsvärk jag kommer ha i tummuskeln ;)
    Kram!

    SvaraRadera