fredag 17 december 2010

Malmö

Jag anlände vid strax efter 23 tiden igår, checkade in på hotellet och tog hissen upp till rummet. Hundarna satt förundrade i hissen och undrade antagligen över varför de skulle sitta i ett sånt litet rum?!?

Väl inne på rummet fick två gordonsettrar "tokskôv" kunde inte annat än att låta dom hållas, det gick i 110 i det lilla rumet. Buffy lyckades krypa under bäddmadrassen och Akira anföll, Täcke och kuddar flög runt i rummet.

Men när de hade gjort sig hemma, la vi oss och sov. Nu har vi avverkat frukost, och slappar lite inför resan över bron.

Väglaget var varierande igår, men det är inte konstigt att det händer olyckor. Hallå när det är halt ute behöver man kanske inte limma sig i röven på framförvarande bil!?! Skulle häften av de som jag stötte på under min färd köra bil där jag bor skulle de få mycket stora problem, fast bärgningskåren skulle höja sin omsättning :)

Ni får ha en omsättande fredag, bjuder på ett citat av NN "Blixthalka stoppade trafiken - Det var det dummaste jag hört, är det blixthalka så kan man inte stanna."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar