måndag 6 december 2010

Kort och gott

Fast inte så gott, har en dundrande huvudvärk idag :( Och jag som ALLTID har treo i väskan utifall att hade tomt... Men nu har jag kommit hem och tagit in ett par st. nu är det bara att vänta. Börjar känna att de små röda hackspettarna börjar lätta lite, hoppas de förvandlas till flyttfåglar snabbt.
Snart skall jag åka och hämta hem grabben som är på rep. bör samtidigt passa på att handla lite mat också. Det gapar tomt och ogästvänligt i både skåp och kyl, tror att jag idag lider av extrem kolhydratsabstinens. Men det skall jag inte ge vika för.
Nu har jag bubblat klart för idag.

Ha en bubblande måndag, bjuder på ett citat av Georg Thomalla " Abstinens är konsten att inte önska det man i alla fall inte kan få."


Måste bara skryta lite över Alexander
Här är två kommentarer som han fått på sin rådjursbild.
1.Vilken fin kontakt du fick med det här rådjuret, där det står så vackert i vinterlandskapet. Bra fotat, Alexander!
2. Jättebra det här Alexander!
Så vackert med förgrundesn strån och dess oskärpa.
Rådjurets huvud sitter perfekt och du har fått en suverän
skärpa just där.
En görfin bild Alexander!

Bjuder på den igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar