måndag 27 december 2010

Måndag

Här faller snön ner, vilket även innebär att det är mildare ute. Idag skall det grejjas lite här hemma, räkningar som skall betalas och en massa andra tråk saker. Men efter tråkigt kommer för det mesta roligheter :) Min flunsa är ihärdig men jag är lika stönig tillbaka, vet ni vad som är effektivt? Jag har nämligen fått ont i bihålorna och den huvudvärk som då kommer är inte kul, men om man har tigerbalsam hemma och masserar in i pannan och ner mot tinningarna lindras värken. Kan hända att man slipper ett läkarbesök och en antibiotikakur, obs gå helst inte ut i kylan direkt efter att ha smort in pannan ;) och ha mössa på.

Nu har jag även fått installerat office pro på datorn, gubben har via sitt jobb fått köpa in 2010 års utgåva för blott 110 :- nu är min nya dator redo för att möta alla nya utmaningar. Har börjat att bygga lite på en ny hs, är fortfarande som ett frågetecken över DW5 som är något mer avancerat än gamla trogna FP.

Nu skall jag anta utmaningen med räkningar od.

Ha en utmanande måndag, bjuder på ett citat av Henry Ward Beecher " En cyniker ser aldrig en människas goda egenskaper, men alltid de dåliga."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar