fredag 10 december 2010

Lappsjuka

Tror att jag snart blir tokig, går inte att göra något i denna kyla. Jag klagar inte över att det är kallt, utan att det inte går att gå utanför huset. Skidor har vi för lite snö för, och med tanke på lungor är även det uteslutet. Hundarna lider också de får inte av med sin överskottsenergi, går åt en del tuggben och de börjar tröttna på köttbullelekar inomhus.

Denna helg gör jag monsterhelgen, men det känns helt ok, eftersom jag vet att nästa vecka kommer att bli så rolig.

Vi skall hälsa på ägarna till Åens XL Paw, sedan på lördag är vi inbjudna på fasanjakt. Vi skall även försöka hinna med en tur till Puttgarden bordershop, behöver bunkra upp lite inför stundande studentfirande. Jajjemen framförhållning är mitt mellannamn ;)

Hur gick julklappsinköpen igår? Nja, tur att det är hela 14 dagar kvar så jag lär nog hinna.


Ha en framförhållen fredag, bjuder på ett citat av Charles Frankling Kettering " Jag intresserar mig för framtiden, för det är där jag skall tillbringa resten av mitt liv."





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar