torsdag 9 december 2010

Njuter!

Har varit ute med hundar, matat hästar sitter nu och njuter av ljudet av fyra GS som smaskar i sig frukost. Kylan håller ett stadigt tag om oss, vattnet till köket är sedan två dygn borta igen.


Jag var på julbord igår, vi var på ett otroligt mysigt ställe med mycket gamla anor. Tyvärr måste jag säga att jag blev besviken på maten, har tidigare år varit på en annan resturang och det imponerar mycket mer. Var det värt pengarna NEJ. Det var inga problem att hålla mej till min diet, var tyvärr inte mycket som frestade.


Opps nu fick jag samtal, vår blå jätte kommer snart hit och skall lossas...Tack o lov att jag har snäll granne som kan hjälpa mej med det, en vecka tidigare än väntat.


Vet ni vad i dag skall jag julshoppa, blev inget under helgen, busigt eller hur!

Jag söker med ljus och lykta efter ny hudvård, jag har fått problem igen. Har anmält mej att delta i Buzzadors kampanj om cliniderm, vore kul att testa och se om det är något för min hud.

Ha en busig torsdag, bjuder på ett citat av Malcolm X " Om du inte står för någonting kommer du falla för vad som helst."

Även om julbordet inte var det bästa, är nog detta tragiskt! Men säkert en verklighet för många, tyvärr.

1 kommentar:

  1. Men HELENE!!! Cliniderm???!!! NEJ, du du måste testa Rejuvi! Jag har ju en hudexpert till mor, har du glömt det??? Om du vill kan vi skicka dig prover... hör av dig! KRAM

    SvaraRadera