lördag 4 december 2010

Inga fler besvikelser

Nu är gårdagen nerpackad om undanskyfflad. Tänk att en dag som börjar så bra kan bli så kass, ja men tyvärr kan vi inte styra över andra.
Idag skall jag och sonen ut och fota, han skall ÄNTLIGEN få testa sin nya leksak :) Han har verkligen haft abstinens denna vecka men tyvärr är det mörkt när han går upp och mörkt när han kommer hem.
Julkapps shopping skall försökas hinnas med, grabben skall sen iväg till en kompis så jag kommer att agera chafför i natt.
Gubben är iväg på möte, skall bli spännande och höra hur det är tänkt med vargjakt, och övrig jakt. Om omorganisationen går som det är tänkt, kommer vi kunna erbjuda både det ena och andra här hemma. Och jag vet vilka jag kommer att erbjuda dessa möjligheter, och ja så länge som jag kan bestämma kommer jag välja och segrigera.
Ha en integrerad lördag, bjuder på ett citat av Ludwig Börne " All makts hemlighet består av att man vet att andra är ännu fegare än man själv."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar