tisdag 21 december 2010

Influensa :(

Nu har jag åkt dit ordentligt, hög feber och rejält risig. Natten har inte varit den bästa, men såhär inför julveckan blir mystiskt nog alla vikarier som bortblåsta. Så det är bara att bita ihop, idag har jag även ett annat åtagande som är lite spännande. Just nu förbereder jag mej med febernedsättande och halsbedövande samt ett par duschar av nezeril, vila får jag göra efter jul.

Vid lunch idag styr jag kosan mot Kil, sedan blir det säkert en mycket intensiv eftermiddag.
Men just nu så får jag lov att gå och tända i pannan.
Ha en tänd tisdag, bjuder på ett citat av Henry Davis Thoreau " Det är sunt att vara sjuk av och till."

2 kommentarer:

  1. Men usch, är det julviruset som slagit till?? Krya på dig, ta något varmt, starkt och hett att dricka
    så blir det lite roligare. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja tyvärr har jag nog blivit angripen av någon elak baskilusk :)

    SvaraRadera