tisdag 14 december 2010

Varför

Idag känner jag ilska, och det är av den typ som jag inte kan påverka. Den kommer av att min trygghet har fått sig en stöt, och för mej är detta den värsta typ av ilska man kan känna. För det finns inget direkt att ta på eller något att rikta ilskan mot.
Sedan mitt i allt som spär på ilskan ännu mer är när människor kommer med pekpinnar med målet att hävda sin åsikt som totalt saknar innehåll och kunskap. Jag äger själv inte tillräckligt med kunskap ang. ämnet, men när det sitter människor som bor i en tättort kommer med pekpinnar om hur det är att bo på landet.....Då kokar det, för jag bor på landet mitt i skogen såååå det kan jag. Obs har även bott i Göteborg så jag vet också hur det är att leva i en storstad.
Som jag skrev har jag inte all kunskap, men fy fan vad jag ogillar när människor slänger ur sig korkade påstående och okunskaper.
Säger bara en sak: grisen är snäll men inte fan vill du ha den i köket!
Ha en mindre irriterad dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar