söndag 20 juni 2010

Peir pressure

Idag eller rättare sagt snart åker jag och grabben till Göteborg, vi kommer ha en underbar minisemester. Vi kommer att bo mitt i kärnan dvs Scandic Europa i Nordstan, det är inte min favorit av hotell i Göteborg men denna gång uppfyller det syftet :) Idag kommer vi checka in för att sedan bege oss till Frihamnen, jag kommer att njuta av musiken människorna och stämmningen. Senare på kvällen får jag äntligen njuta av Jarad Leto live, denna musikaliska begåvning och sköna yttre ;) bjuder på en låt.

Direkt efter deras uppträdande får jag bege mej till en annan scen där Paramore spelar, de tillhör inte mina favoriter men det finns några guldkorn. Varsegoda!!


Ha en guldkantat söndag, bjuder på ett citat av NN " Att skriva artiklar om musik är som att dansa om arkitektur."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar