onsdag 30 juni 2010

Regn+jobb= helt ok

Idag har jag jobbat, idag har det även regnat. Vilket gör att jobbet känns lättare och jag behöver inte bli stressad för att det är så mycket annat som måste göras. Det som vi just nu har hängandes över oss är hö, vi bör slå och torka och transportera det upp på ränne vid nästa varma soliga period. En annan grej som är bra med regnet är att jag inte behöver ha dåligt samvete för att jag inte klippt gräsmattan och andra små klipp här och där.


Idag fyller min kära far 63 år, min fantastiska pappa som ställer upp i vått och torrt. Grattis kram på dej.

Ha en våt eller torr kväll, bjuder på ett citat av Martin Andersen-Nexö " Varje mor önskar att hennes dotter ska få en bättre man än hon själv fått, och är övertygad om att hennes son aldrig kommer att få en så god hustru som hans far har fått."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar