onsdag 9 juni 2010

Mmm

En härlig doft av såpa sprider glädje för både mej och mina golv som nu ler blänkande ;) Snabeljohannes vilar nu i hörnet. Idag är det dan före dan det vill säga bal dags för sonen som går ur nian på fredag. Medans han är på bal får jag fortsätta leka askungen, och pyssla här hemma med att fylla upp kylen med lite matvaror, så familjen har något att äta när jag jobbar under helgen.
Nästa helg är jag ledig och då skall jag och sonen iväg på ett miniäventyr, vi skall ner till Göteborg och gå på festival. Vilket jag tycket skall bli super kul, eftersom ingen av hans kompisar kunde/fick åka känner jag mej lite hedrad över att faktiskt få följa. Undra hur många föräldrar som faktiskt få chansen att föja med sina tonårs barn på nått sådant jippo. Nu har vi även liknande musiksmak så det underlättar också, det som är lite tråkigt att det band som jag helst velat se ställde in men det finns även ett annat band som ligger högt på min lista och de kommer.
Sedan hoppas jag att vi även kan få tid till lite shopping, har även planer på att träffa min gode vän och fd arbetskollega sedan min tid i Göteborg. Vi har pratat om att träffas för lunch, och det skulle vara super kul. Vi har inte träffats sedan jag gifte mej. och det bli den 19/6 18 år sedan :D
Nu är det dags för lite mat innan det är dags för nästa projekt....

Ha en träffande onsdag, bjuder på ett citat av Albert Einstein " En person börjar leva när han kan leva utanför sig själv."

2 kommentarer:

  1. Kul att träffa en gammal vän om så bara för en liten stnd :-) Du städar och jag målar..tänk, det fuinns alltid ngt att göra! Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Ja och jag är övertygad om att när vi väl träffs kommer det vara som igår, det är den känsla som är starkast i en god relation att även om år förflutit finns en solid grund kvar :)ja sysselsättnings brist råder inte hos varken dej eller mej :D
    Kramis

    SvaraRadera