tisdag 8 juni 2010

Då var det avklarat

Premiären, första dagen på jobbet. Det avlöste smidigt utan större svårigheter, min arbetskamrat är väldigt lättsam och trevlig, när hon löste av mej i morse berättade hon även att hon blivit mormor, grattis. Eftersom vi är en ny grupp så har jag aldrig träffa några av personerna innan. Men de två jag hittils träffat är härliga individer, skall bli spännande och se de olika personligheterna som framträder efter att smekmånaden lagt sig.

Jag har inte sovit så skönt, men är ändå rätt utvilad. Nu är jag ledig fram till torsdag då blir det samma skift kväll/natt, då går jag av halv nio på fredag morgon. Börjar igen lördag eftermiddag och går av söndag eftermiddag. Jag gör 25 timmar från lördag till söndag.

Nog jobb prat, idag skall jag flytta hästarna de skall få komma ner till älvhagen. Har även fått rapport från gubben och arbetet i badrummet fortskrider. Det kommer bli super fint när det bli klart.

Ha en superfin tisdag, bjuder på ett citat av Wolfgang Herbst " Personligheten är vad som blir kvar när man tar bort ämbeten och titlar från någon."




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar