torsdag 3 juni 2010

Sommar, sommar och sol

Än går det bra, det har inte varit för varmt för länge. Men sommaren är inte min favorit, det är jättefint med blommor och grönska. Men alla kryp klarar jag mej utan, kan också undvara knott och mygg.

I Messlingen fortskrider arbetet med att få på plats kök, idag skulle de komma och gräva för avloppet. Köksinredningen köpte vi begagnat, men jag föll direkt för utseendet, massiva grålaserade furuluckor. Som alltid behövs det göras lite ommodulering, men inget kostigare än att det kommer bli bra. Har en bild men skåpet över sipsen skall flyttas till andra änden och över spisen kommer det bli en fläktkåpa.

Men håll med om att luckorna är snygga, spisen ingick också allt för 3500:-



Ha en snygg Torsdag, bjuder på ett citat av Oscar Wilde " Min smak är enkel. Jag nöjer mig alltid med det bästa."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar