måndag 21 juni 2010

Hemma igen

Har nu hunnit samla intrycken från min lilla Göteborgs visit. Vi kom ner igår strax över ett, parkerade bilen och begav oss till hotellet. Kommer oavsett gång avstånd inte bo där igen...

Själva upplevelsen runt festivalen var sådär, det var litet folktomt och lojt. De band som jag ville se levererade och det gjorde att jag gick hem till hotellet med ett nöjt leende. Idag hade vi en slapp förmiddag, vi åt en sen frukost och njöt av att bara vara. Jag hade även bokat in en träff med min gamla arbetskamrat och vän, som jag inte sett sedan jag gifte mej. Det blev ett kärt återseende, och jag körde hem med ett varmt hjärta fyllt av underbara minnen.

Kort och gott så hade jag med mej fler pluss hem än när jag åkte :)


Ha varm och kär måndag, bjuder på ett citat av Lord Byron " Vänskap är kärlek utan vingar. "
och en bild från 30 seconds to mars.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar