tisdag 8 juni 2010

KURS

Det är så mycket spännande på G, en helg i juli har vi tillgång till Åge Olausen, den helgen är öronmärkt för NGK´s skogssatsning. Men skulle det visa sig att intresset blir stort har vi även tillgång till Åge´s kompetens ytterliggare en helg. De helger det gäller är 2-4 el 16-18 juli. Mer detaljer kommer. Men visst är det spännande :D

Har varit ganska seg idag, kan bero på att jag inte sov så gott i natt. Det kommer bli bättre när kroppen väl vänjer sig till att sova någon annanstans. Men jag har fått ner hästarna till hagen och jag har plockat ner stolpar och virat stängseltråd.

Får försöka vara lite huslig i morgon, har golv som skriker efter att få bli torkade och en snabeljohannes som grymtar surt i ett hörn. Men det blir i morgon, nu skall jag sova i min säng först.

Ha en god sömn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar