fredag 4 juni 2010

Väder filosofi...

Denna vecka ha bjudit på sommar värme sol och blå himmel. Nu får det sedan regna och vara ruskigt bara vi får en fin midsommar helg. För vi kommer ha valpträff och kurs den helgen, eftersom vi har en majoritet av norska valpköpare kom vi på den brillianta idén att kombinera midsommarfirande och hundträff. För sedan börjar slåttanna med allt vad det innebär, för mat till hästarna vill man ha.

Har fått rapport från Messlingen och idag har grävarbetet börjat, vilken fantastisk känsla att ha en riktig toalett, och tvättmaskin. Skall bli underbart att slippa frakta smutstvätt od fram och tillbaka.

Just det, fick ju dator problem vilket resulterade i att även filer i kommissarie programmet gick åt fanders, så nu måste jag sitta och lägga upp allt på nytt. Snacka om dubbelarbete, som tur är börjar jag inte jobba förrän på måndag. Blev lite rörigt inlägg, vad kan jag säga mina ord reflektera mitt röriga huvud :)

Ha en reflekterande fredag, bjuder på ett citat av Johann Wolfgang von Goethe " Det finns inget värre än aktiv dumhet."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar