torsdag 17 juni 2010

Hemma igen

Då har jag gjort en natt igen, som jag tidigare skrivit så har vi jour. Tyvärr så anser vår brukare att jour är överskattat, så sömn har jag inte fått. Börjar känns i kroppen och huvudet att dygnet fått en annan innebörd, tyvärr tillhör jag skaran som inte kan sova dagtid. Nog om detta, nu är jag ledig fram till tisdag och det skall bli ljuvligt. Vi håller på att rensa ut en massa skrot som vi samlat på oss, ett lass går till tippen idag. Nästan hela övervåningen har blivit tömd, grabben har sorterat och kastat massor med "bra att ha" grejer. Idag fortsätter vi att rensa, skall passa på att byta gardiner och pusta fönster i hundarnas rum samt i köket. Fönsterputs tillhör inte mina favorit sysslor, men jag gillar resultatet :)

Nej nu skall jag hoppa ur mina jobbkläder för att ta på mej andra jobbkläder.

Ha en jobbig torsdag, bjuder på ett citat av Zig Ziglar " Prestation är att göra saker och ting rätt. Effektivitet är att göra rätt saker och ting."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar