lördag 5 juni 2010

Grrr

Nu är jag lite sur på mej själv:( har ju fixat och trixat med stängel under veckan. Och eftersom vi skall ta ner lite träd i den hagen inkl gräsmatta som de går på nu, delade jag av hagen så jag kunde plocka ner tråden runt skogen. MEN jag var så duktig att jag bara delade av på ena sidan " tänkte inte på de" medans på andra sidan fick det vara öppet. Vilket resulterade i att när jag och Buffy var ute vid 7 fick jag se 2 röda blondiner på grannens tomt. Bara in med hunden och ner till stallet för att plocka fram grimmor och skaft, var ganska odramatiskt förutom att Heitur var lite speedad. Nu står de två och sover sött och drömmer om morgonens äventyr, och livet som vildhäst. Jag själv har en härlig huvudvärk, för även om jag inte är så orolig när hästarna är lösa blir det en massa stress för grannar od blir väldigt uppjagade. Och vad känner djur av jo atmosfären, är man uppjagad blir även djuret uppjagat.

Ha INTE en uppjagad lördag, bjuder på ett citat arabiskt ordspråk "Den som talar illa om andra i din närvaro, talar illa om dig i din frånvaro."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar