söndag 27 juni 2010

Glädje

Att under en helg känna en sådan tacksamhet och glädje, som jag fått gjort denna helg är stort.

Nio valpköpare samlades hemma hos oss, där vi gick igenom grunder och lite tips och trix. Vi hade trevliga kvällar med mycket skratt och tokigheter, men det bästa av allt att sex hundar åker hem med sina första fågelsituationer i box. En underbar känsla när 6 månaders valpar visar så tydligt att de vet vad de är framavlade för att göra. Just nu har jag 4 trötta hjältar, det är jobbigt att ha syskon, barn, halvsyskon och skyddslingar på plats, samt att sortera alla intryck av människor, tält och bilar.

Hoppas att ni som följer min lilla blogg har haft en underbar midsommar. Och jag tackar er som förhöjde denna helg, underbart att få lära känna er bättre.

Ha en förhöjande kväll.












1 kommentar:

  1. Vad skoj Helene! Vad duktiga ni är:-)) Vi får höras någon dag så vi kan tjattra lite:-)) Varm sommarkram från mig!

    SvaraRadera