fredag 16 juli 2010

Kurs helg

Denna helg kommer vi att ha kurs igen, det skall bli kul att träffa ett nytt gäng glada hundmänniskor. Jag har ju som sagt inte fått sova så bra, men det gör att denna helg blir ännu mer positiv. Eftersom jag får energi av andra positiva människor. Igår var jag lite depp, hade en fruktansvärd huvudvärk och det sliter så. Jag försökte bota med att power walka men inte ens det hjälpte, då fanns det bara en sak at göra....förlora sig i gammal god musik. Att för en stund försvinna i gamla minnen och drömma tillbaka till en tid då varje dag var ny och livet en mild vindpust. Finns kanske andra som har minne till Mörbyligan, Nationalteatern, Snowstorm, Ebba Grön, KSMB, Noice, Attack, Adolfson och Falk, Ratata, Eldkvarn mm. Idag blir det inte något citat utan jag bjuder på en gammal goding av Magnum Bonum.

1 kommentar:

  1. Härliga musikminnen. Minns Ensamma Sussie med Mörbyligan!, det var längesedan!!

    SvaraRadera