onsdag 14 juli 2010

Avreagerings tips

Som jag tidigare beskrev att om jag inte får tillräckligt med sömn blir jag lite kinkig, bästa receptet för att bota kinkighet är att power walka. Sagt och gjort tog först Eya och eftersom det faktiskt fläktar bra kopplade jag på kätting, högsta volym i lurarna och tempo musik. Tar 3 km rundan, hem byta hund till Akira och samma varv. Nu skall det bli skönt att hoppa in i duschen och göra sig klar för jobbet, kinkigheten är bort svettad och jag är redo att möta dagens utmaningar på jobb. Vi hörs i morgon, när jag går av för denna vecka.

Idag är även en vän till mej iväg för att hämta hem ett nytt äventyr, jag hoppas och tror att detta kommer bli 100% till det bättre. Kram på dej och när du landat i kväll kan du gott ringa mej helst efter 19,30. Du vet vem du är hahahaha.

Ha en fortsatt fin onsdag, har en massa roliga historier från verkligheten att berätta men det får bli längre fram. "By the way så önskar jag sånna skor"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar