onsdag 14 juli 2010

Till

alla höst och vinter hatare, under vintern klagade många om att det var kallt och för mycket snö mm. Nu är sommaren här och suprise vilka klagar lika friskt om att det är för varmt för mycket insekter mm. Jag skulle önska mej bort till ett kallt land nu för jag rent ut sagt avskyr denna värme, jag kan inte sova och mår skit i denna värme. Nej jag längtar till hösten och ännu mer till vintern och jag hoppas på kallt och mycket snö, men det som är spännande sommartid är de häftiga oväder man kan uppleva. Natten till igår blev mycket sömnfattig, vi hade det värsta åskväder som jag någonsin upplevt. Det var super häftigt, det blixtrade konstant från 5 håll effektern blev som om hela himlen lyste upp i dagsljus. Innomhus blev det som gigantiska fotoblixtrar, ett konstans muller som avlöstes men brak som fick fönstren att skallra. Här började det efter 01 och fortgick till närmare 04, kulmen var runt 02-0230. Jag jobbade dagen igår så jag fick inte mycket sömn, och inte har jag fått sova så gott inatt heller pga värmen. Och när jag inte får sova blir jag sur och irriterad, och jag orkar inte med mej själv ens. Skall iväg på natt jobb i eftermiddag, sedan är det hem och ladda inför helgens kurs. Det skall bli super trevligt, nya möten är alltid lika spännande.

Ha en förvirrad onsdag känns som mitt inlägg är mer än rörigt...bjuder på ett citat av NN " Apatikerföreningens årsmöte blev inställt på grund av bistande intresse."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar