söndag 25 juli 2010

Utslagen

Är helt totalt slut, har sovit som en stock. Idag skall jag försöka hinna med lite pyssel här hemma, eftersom jag inte vet hur natten blir i natt. I morgon vill jag vara pigg och utvilad, veckan som kommer skall jag även på återbesök med Buffy. Det kommer att vara nervöst, hon verkar mycket bättre men vad plåtarna säger är en annan sak. Sedan har jag abstinens efter vår underbara lilla stuga, jag längtar så kopiöst mycket upp till "Messlingen" paradiset på jord, luften naturen, lugnet och ro. Hur långt är vi komna där, vi har toastolen här hemma, duschdörrarna samt det vi behöver komplettera för köksinredningen. Sedan blir det att fixa det roligaste av allt inreda :) Men nu få jag sätta lite fart här hemma.

Ha en fartfylld söndag, bjuder på ett citat av Karen Blixen " Själva längtan är beviset på att det vi längtar efter finns."


1 kommentar:

  1. Åh, där fick du mig att längta också upp till Härjedalen.... =) Det finns många paradis på jorden men jag håller med Messlingen/Härjedalen är ett av dem! KRAM, vi ses snart!

    SvaraRadera