tisdag 20 juli 2010

Laddar

Inför kvälls och nattjobb, det är mycket som skall hinnas med innan jag är redo att åka. Har suttit och kollat igenom helgens alla bilder som sonen tagit, är en del men jag kommer lägga ut när jag hunnit ändra dpi. Nästa vecka får jag antagligen besök av Gordon med husse, Gordon skall trimmas och även husse. Husse skall nämligen på sin första utställning vilket även blir gubbens första. Jag jobbar nämligen den helgen då utställningen är så det blir en grabbtur i utställningsringen. Men innan dess skall vi nästa helg upp till Ransäter, jag skall ställa Akira i bruksklass. De år som jag varit där har jag aldrig sett en GS bli ställd i den klassen, skall bli väldigt intressant och se vilken typ av GS vi kommer att se i år. Förra årets vinnare var en shetlandsponny med blodhundshuvud och afganpäls, tragisk utveckling.
Nej nu skall jag ut med lite hundar.
Ha en utvecklande tisdag, bjuder på ett citat av Joseph Joubert " Att lära ut är att lära sig själv tvåfaldigt."
Vy över Götaälvbron

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar