onsdag 28 juli 2010

Telefontrubbel

Ja då har jag skaffat nytt abonnemang, hade ett vanligt hos halebop. Men fick en otrevlig överraskning på sista fakturan, hade inte någon surf pott.....har nu skaffat telia surfport. Eftersom jag tog ett nytt fick jag även med en telefon, tänkte att det blir en fin present till grabben. Tyvärr funkar inte halebop i den telefonen, så nu måste han byta till telia refill jaja ska man ligga i topp kostar det :)

Fick precis ett mycket glatt telefonsamtal, av våra nordligaste valpköpare. De är på semesterresa, och kommer hit på besök i morgon eftermiddag tills på fredag. Skall bli super trevligt att få hälsa på hela familjen och även att få träffa Blika igen.

Idag har jag även haft en lyxdag på jobbet, skulle normalt sluta vid 16 men vi hade möte och det avslutades vid 13 så jag har haft betalt fritid i 3 timmar. Inget man är bortskämd med inom vårdsektorn :)

Ha en bortskämd onsdag, bjuder på ett citat från Halland " Det svider, men det svider gott, sa pojken om brännvinet."

Foto Alexander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar