måndag 19 juli 2010

Jobbeli jobbat

Ja helgen är över och vardagen har börjat på nytt, fick ett glädjande telefonsamtal igår. Nu längtar jag till nästa vecka då vi får fin besök av den gulligaste dalkullan jag känner och hennes familj :) Idag har jag jobbat dagen och nyss kommit hem, är lite trött i huvudet men till er som väntar bilder, de kommer tar bara lite tid att fixa och gå igenom 500 st ;) Så ha tålamod, denna vecka är min jobbigaste på jobbet 6 dagar av 7.
Vi har även lilla Beisla på besök, hon har snabbt kommit in i våra rutiner men vissa saker som att inte vara den enda att får uppmärksamhet det var konstigt. Men det är ofta så med ensambarn. Nu måste jag försöka fixa iordning lite middag.

Ha en matglad måndag, bjuder på ett citat av Anita Daniel " Aptit är en konkret längtan."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar