lördag 31 juli 2010

Drömmar

Drömmarnas värld kan vara förödande, min natt har bestått i ett evigt kämpande av drunkning och höjder. Jag har lärt mej att lyssna på min kropps signaler, och jag har faktiskt inget inbokat denna helg förutom Ransäter. I går hade jag en slappar dag idag skall jag också endast ta vara på mej själv. Igår blev Akira duschad och trimmad, jag har plockat och nappat, trimmat och frissat. Nu är hon vacker som en dag, men jag har inga förväntningar de brukar inte gilla jakthundar på dessa utställningarna. Fick pappren och det är 6 gs anmälda, 48 irl, 1 pointer, 1 eng. Av irl är det antagligen få som fått chansen att jaga annat än rosetter. I kväll åker sonen iväg på semester han skall åka till Öland och fota, om ni är intresserade finns det en komplett kamerautrustning till salu.

En Nikon D5000 + 18-105/3,5-5,6 VR samt minneskort väska och ett objektiv Nikon AF-S 50/1,4G

Ha en komplett lördag, bjuder på ett citat av Sokrates " Tur att det finns så många saker man klarar sig utan."









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar