fredag 2 juli 2010

Tråkigheter och glädjeämnen

Igår var Buffy hos veterinär och det visar sig att hon har en skada i axelleden, hon skall nu har vila och äter smärtstillande och inflammationshämmande medicin. Efter denna behandling skall vi tillbaka och röntga henne, det finns en risk att hon inte kommer bli fullt återställd. För er som nu får en oemotstålig lust att ringa runt och skvallra om detta är välkomna att ringa hit för att få all fakta först......

Men säg den dag som endast innehåller tragedier, igår kom även det efterlängtade intagningsbrevet. Och jag kan väl säga som så här denna låt samt grabbens ambision och slit gav honom en värdig plats på musikestetiska linjen.


Sedan vill jag även påminna om att jag har möjligheter att kontrollera ip adresser, samt att jag inte publiserar kommentarer eller annat som innehåller namn eller som direkt pekar ut någon. Min blogg handlar om mina tankar och jag kan använda mej av situationer som jag ställts inför. De människor som känner mej vet att jag många gånger har en självironisk ton i det jag skriver. Det är ju för all del super kul att se min counter rusa iväg, men när man upptäcker samma ipadress 29 ggr på en dag :o Inte ens jag har så mycket spänning i mitt liv att skriva om, inte råkar jag ut för så många olika situationer som jag heller kan tänka till om.

Ha en oparanoid fredag, bjuder på ett citat av Jerome Lawrence " En neurotiker är en människa som bygger luftslott. En psykotiker är den som bor där. En psykiater är den som tar upp hyran."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar