torsdag 29 juli 2010

Ingen bara arbetsdag

Jag har vissa grejer som jag inte klarar av, 1, fötter 2, får/lamm. På mitt arbete hade igår tagits beslut om att det skulle tillagas får i kål, jag protesterade och sa att jag fixar inte lukten och att jag inte kan. På förmiddagarna är vi två så min kollega tar tag i saken och blandar ihop det som antagligen skall blandas i en jättekastrull.

Jag kan lova att jag har sprungit in och ut på toaletten och kräkts från klockan 11,30 när eländet började koka. Är också riktigt grinig för om man säger att detta klarar jag inte av anser jag att den/de som då tar beslut om vissa saker själva tar ansvar och tillbereder. Tror att en sådan gest kallas hänsyn? Nu skall jag gå och duscha av mej lukten av gammal-möglig-våt-sur lovikavante. Försöka samla ihop mej tills våra gäster kommer och försöka få något till livs.

Ha en samlad torsdag, bjuder på ett citat av Jens Bang " Herre, gör mej mer tolerant mot dem som irriterar mig. Och gör framför allt dessa personer mindre irriterande."

1 kommentar:

  1. Åh, fy 17! Det lät inte skoj.. blä. Hoppas de mår bättre nu...

    SvaraRadera