lördag 24 juli 2010

Trögt

På bloggfronten, kom hem vid 17-tiden efter mitt dygn på jobbet. Har fått reda på att elak får man vara för att man kan det!?! Ja ja nu är jag ledig fram till i morgon eftermiddag, då går jag på kväll natt. Sedan gör jag endast onsdag och torsdag, gudars så gott det skall bli med lite ledigt. Nästa söndag bär det även iväg till Ransäter utställningen, skall endast ställa Akira tappade lite sugen efter fjolårets bedömning. Men ändå vill man åka eftersom det faktiskt är nära.

Nu är även allt hö bergat, så den stressen är ur välden. Alla hö prylar bortplockade till nästa år, nu är vi redo för vintern och den kan vara hård för vi har hör så det räcker och blir över.

Tänkte jag skulle hinna röja upp huset innan jag åker och jobbar imorgon, vi får ju som sagt fin besök måndag till tisdag :)

Nu skall jag pyssla lite med familjen, ha en pysslig lördag bjuder på ett citat Japansk ordspråk " Elaka ord kan uttalas hårt som slipad diamant, men med en röst som den lenaste sammet."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar