söndag 11 juli 2010

Nojjig

Helt hysteriskt nojjig...Har jobbat sedan igår eftermiddag, och när jag kom hem orkade jag inte fixa mat. Så vi bestämde oss för att köpa pizza, sagt och gjort ringer och beställer och jag åker och hämtar. Eftersom jag inte är så glad i pizza brukar jag köpa kebabrulle eller kebab i bröd, idag föll lotten på en rulle. Väl hemma kastar jag mej över rullen med god aptit, ända tills jag upptäcker små röda fläckar på brödet. Min aptit blir som bortblåst när jag konstaterar att det är blod, sprätter upp från bordet och hojtar högljutt HEPATIT C och paniken växer. I ren desperation slänger jag rullen på golvet varpå hundarna får sig ett skrovmål, sonen tappar aptiten och mannen försöker komma med kloka råd. Jag känner blodsmaken i munnen och upptäcker att jag blöder på läppen, jaja så kan det gå ibland. Det var allt idag från en fortfarande hungrig och mindre hysterisk, men jag är snäll med djuren hahaha...

Ha en o nojjig söndag, bjuder på ett citat av ordspråk från Talmud " Alla människans sjukdomar kommer från blodet."

1 kommentar:

  1. Ha ha ha, ja, du tänk så det kan gå:)) Hundarna blev iaf glada! hi hi

    SvaraRadera